Post a Picture

    Share
    avatar
    Tex
    Clan Member

    Posts : 243
    Join date : 2010-03-14
    Age : 25
    Location : Shreveport, LA

    Re: Post a Picture

    Post by Tex on Mon Mar 22, 2010 9:33 pm

    finally im not the only girl Very Happy
    avatar
    MadroX
    Clan Leader

    Posts : 167
    Join date : 2010-03-14
    Age : 674
    Location : Shangri-La

    Re: Post a Picture

    Post by MadroX on Mon Mar 22, 2010 9:34 pm

    Siiyah is really pretty!
    avatar
    Siiyah
    Forum Whore

    Posts : 127
    Join date : 2010-03-22
    Age : 27
    Location : South Florida

    Re: Post a Picture

    Post by Siiyah on Mon Mar 22, 2010 9:35 pm

    :D My shirt says Heavy Metal and has a rockin robot dude. It's so amazing. lmao

    edit: xD Aw thanks Mad. <3
    avatar
    Tex
    Clan Member

    Posts : 243
    Join date : 2010-03-14
    Age : 25
    Location : Shreveport, LA

    Re: Post a Picture

    Post by Tex on Mon Mar 22, 2010 9:36 pm

    yeah i like the little robot shirt lol
    avatar
    Siiyah
    Forum Whore

    Posts : 127
    Join date : 2010-03-22
    Age : 27
    Location : South Florida

    Re: Post a Picture

    Post by Siiyah on Mon Mar 22, 2010 9:37 pm

    D: Wait, I wanna see a pic of you Tex. You had one up but deleted it. ;_; How come?
    avatar
    MadroX
    Clan Leader

    Posts : 167
    Join date : 2010-03-14
    Age : 674
    Location : Shangri-La

    Re: Post a Picture

    Post by MadroX on Mon Mar 22, 2010 9:37 pm

    Yah I have the same one! lol just kidding
    avatar
    Siiyah
    Forum Whore

    Posts : 127
    Join date : 2010-03-22
    Age : 27
    Location : South Florida

    Re: Post a Picture

    Post by Siiyah on Mon Mar 22, 2010 9:39 pm

    xD Haha you wish
    avatar
    MadroX
    Clan Leader

    Posts : 167
    Join date : 2010-03-14
    Age : 674
    Location : Shangri-La

    Re: Post a Picture

    Post by MadroX on Mon Mar 22, 2010 9:40 pm

    I have wicked t-shirts
    avatar
    Siiyah
    Forum Whore

    Posts : 127
    Join date : 2010-03-22
    Age : 27
    Location : South Florida

    Re: Post a Picture

    Post by Siiyah on Mon Mar 22, 2010 9:41 pm

    >:D So do I.
    avatar
    Tex
    Clan Member

    Posts : 243
    Join date : 2010-03-14
    Age : 25
    Location : Shreveport, LA

    Re: Post a Picture

    Post by Tex on Mon Mar 22, 2010 9:42 pm

    its complicated but ill put it back up
    avatar
    Tex
    Clan Member

    Posts : 243
    Join date : 2010-03-14
    Age : 25
    Location : Shreveport, LA

    Re: Post a Picture

    Post by Tex on Mon Mar 22, 2010 9:46 pm

    ok its back
    avatar
    Siiyah
    Forum Whore

    Posts : 127
    Join date : 2010-03-22
    Age : 27
    Location : South Florida

    Re: Post a Picture

    Post by Siiyah on Mon Mar 22, 2010 9:51 pm

    ;D Aww cute
    avatar
    Tex
    Clan Member

    Posts : 243
    Join date : 2010-03-14
    Age : 25
    Location : Shreveport, LA

    Re: Post a Picture

    Post by Tex on Mon Mar 22, 2010 10:05 pm

    YAY thanks
    avatar
    Charizard
    Veteran

    Posts : 117
    Join date : 2010-03-15
    Age : 23
    Location : Mofo'n Washington

    Re: Post a Picture

    Post by Charizard on Mon Mar 22, 2010 10:45 pm

    Siiyah wrote:Very Happy Me next



    Aaannddd that was taken a long ass time ago. ^



    :/ And here's me looking like an r-tard 'cause my friend straightened my hair the other day.

    >_<....

    .....

    ....
    ...

    ..
    .
    damn, i dont have any xtra pants atm!
    nice pics btw :S
    avatar
    Siiyah
    Forum Whore

    Posts : 127
    Join date : 2010-03-22
    Age : 27
    Location : South Florida

    Re: Post a Picture

    Post by Siiyah on Wed Mar 24, 2010 12:30 am

    xD um... Awesome? And thanks... I think?
    avatar
    MadroX
    Clan Leader

    Posts : 167
    Join date : 2010-03-14
    Age : 674
    Location : Shangri-La

    Re: Post a Picture

    Post by MadroX on Wed Mar 24, 2010 7:18 pm

    That kid is weird XD
    avatar
    Tex
    Clan Member

    Posts : 243
    Join date : 2010-03-14
    Age : 25
    Location : Shreveport, LA

    Re: Post a Picture

    Post by Tex on Wed Mar 24, 2010 8:03 pm

    yes i think that we have all established that mad lol
    avatar
    Charizard
    Veteran

    Posts : 117
    Join date : 2010-03-15
    Age : 23
    Location : Mofo'n Washington

    Re: Post a Picture

    Post by Charizard on Wed Mar 24, 2010 8:18 pm

    what? who??
    avatar
    Tex
    Clan Member

    Posts : 243
    Join date : 2010-03-14
    Age : 25
    Location : Shreveport, LA

    Re: Post a Picture

    Post by Tex on Wed Mar 24, 2010 8:35 pm

    oh no one no we wernt talking about ne one at all... you, ya dipshit lol jk jk
    avatar
    Siiyah
    Forum Whore

    Posts : 127
    Join date : 2010-03-22
    Age : 27
    Location : South Florida

    Re: Post a Picture

    Post by Siiyah on Wed Mar 24, 2010 8:55 pm

    Lololol.

    Tex... layin it down... post by post.



    .
    .


    .
    × ` : v Z · S i i y a h ×
    .
    .
    avatar
    Charizard
    Veteran

    Posts : 117
    Join date : 2010-03-15
    Age : 23
    Location : Mofo'n Washington

    Re: Post a Picture

    Post by Charizard on Wed Mar 24, 2010 8:59 pm

    you guys are hurtful

    * `TrX.OwnTheSkY slits himself *
    avatar
    Tex
    Clan Member

    Posts : 243
    Join date : 2010-03-14
    Age : 25
    Location : Shreveport, LA

    Re: Post a Picture

    Post by Tex on Wed Mar 24, 2010 9:40 pm

    Yepp i am the queen of sarcasm its like... a talent... its an aart form to lol
    avatar
    Tex
    Clan Member

    Posts : 243
    Join date : 2010-03-14
    Age : 25
    Location : Shreveport, LA

    Re: Post a Picture

    Post by Tex on Wed Mar 24, 2010 9:40 pm

    i was only messing sky lol dont be sad
    avatar
    Siiyah
    Forum Whore

    Posts : 127
    Join date : 2010-03-22
    Age : 27
    Location : South Florida

    Re: Post a Picture

    Post by Siiyah on Thu Mar 25, 2010 3:08 pm

    Lol I don't think Sky is ever really sad about anything xD



    .
    .


    .
    × ` : v Z · S i i y a h ×
    .
    .
    avatar
    Charizard
    Veteran

    Posts : 117
    Join date : 2010-03-15
    Age : 23
    Location : Mofo'n Washington

    Re: Post a Picture

    Post by Charizard on Thu Mar 25, 2010 4:30 pm

    pshhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh, im never sad!
    i take everything and put it into a positive manner. :DD

    Sponsored content

    Re: Post a Picture

    Post by Sponsored content


      Current date/time is Mon Aug 20, 2018 11:24 am