So... whats up guys?

    Share
    avatar
    Tex
    Clan Member

    Posts : 243
    Join date : 2010-03-14
    Age : 24
    Location : Shreveport, LA

    So... whats up guys?

    Post by Tex on Mon May 10, 2010 4:01 am

    So hows life been with all you guys and gals lately?

    Im doing pretty good myself yepp in 4 days I will be a senior... its pretty exciting!! lol but yeah so how have you all been???


    EDIT: also I just had my prom the other day and it was awesome... we went to ihop afterward and chatted with the water about DC vs Marvel yeah he was cool lol



    avatar
    MadroX
    Clan Leader

    Posts : 167
    Join date : 2010-03-14
    Age : 674
    Location : Shangri-La

    Re: So... whats up guys?

    Post by MadroX on Mon May 10, 2010 3:55 pm

    Sounds pretty fun



    avatar
    Siiyah
    Forum Whore

    Posts : 127
    Join date : 2010-03-22
    Age : 26
    Location : South Florida

    Re: So... whats up guys?

    Post by Siiyah on Mon May 10, 2010 7:49 pm

    Haha my senior year was awesome but lame at the same time. The experiences n stuff were awesome but the work my teachers dished out were cruel xDD rofl they didn't ease up one bit. It totally sucked. xD I think senior year was my toughest.



    .
    .


    .
    × ` : v Z · S i i y a h ×
    .
    .
    avatar
    Tex
    Clan Member

    Posts : 243
    Join date : 2010-03-14
    Age : 24
    Location : Shreveport, LA

    Re: So... whats up guys?

    Post by Tex on Mon May 10, 2010 10:08 pm

    yeah im really lazy when it comes to school work bc when i know how to do something i wont do it lol



    avatar
    Charizard
    Veteran

    Posts : 117
    Join date : 2010-03-15
    Age : 23
    Location : Mofo'n Washington

    Re: So... whats up guys?

    Post by Charizard on Tue May 11, 2010 8:24 am

    nicenice...
    i've been pretty inactive, and i apologize.. just been busy with school.
    avatar
    MadroX
    Clan Leader

    Posts : 167
    Join date : 2010-03-14
    Age : 674
    Location : Shangri-La

    Re: So... whats up guys?

    Post by MadroX on Tue May 11, 2010 8:39 am

    Better get better then! School is for Fools!



    avatar
    Tex
    Clan Member

    Posts : 243
    Join date : 2010-03-14
    Age : 24
    Location : Shreveport, LA

    Re: So... whats up guys?

    Post by Tex on Tue May 11, 2010 11:29 am

    lol yeah one more year for me then college



    avatar
    Siiyah
    Forum Whore

    Posts : 127
    Join date : 2010-03-22
    Age : 26
    Location : South Florida

    Re: So... whats up guys?

    Post by Siiyah on Tue May 11, 2010 2:16 pm

    Lol college sucks, btw. xD



    .
    .


    .
    × ` : v Z · S i i y a h ×
    .
    .
    avatar
    Tex
    Clan Member

    Posts : 243
    Join date : 2010-03-14
    Age : 24
    Location : Shreveport, LA

    Re: So... whats up guys?

    Post by Tex on Tue May 11, 2010 4:48 pm

    lol yah i have heard



    avatar
    Siiyah
    Forum Whore

    Posts : 127
    Join date : 2010-03-22
    Age : 26
    Location : South Florida

    Re: So... whats up guys?

    Post by Siiyah on Wed May 12, 2010 12:47 pm

    Ugh I'm so bored. It really sucks not having a car.

    I want a motorcycle!!



    .
    .


    .
    × ` : v Z · S i i y a h ×
    .
    .
    avatar
    MadroX
    Clan Leader

    Posts : 167
    Join date : 2010-03-14
    Age : 674
    Location : Shangri-La

    Re: So... whats up guys?

    Post by MadroX on Wed May 12, 2010 2:03 pm

    I got a bike, you can ride it anytime ;P



    avatar
    Siiyah
    Forum Whore

    Posts : 127
    Join date : 2010-03-22
    Age : 26
    Location : South Florida

    Re: So... whats up guys?

    Post by Siiyah on Wed May 12, 2010 2:47 pm

    o_O You do?



    .
    .


    .
    × ` : v Z · S i i y a h ×
    .
    .
    avatar
    MadroX
    Clan Leader

    Posts : 167
    Join date : 2010-03-14
    Age : 674
    Location : Shangri-La

    Re: So... whats up guys?

    Post by MadroX on Wed May 12, 2010 3:58 pm

    Yah its a Huffy! A real nice bike XD lol i'm jp



    avatar
    Siiyah
    Forum Whore

    Posts : 127
    Join date : 2010-03-22
    Age : 26
    Location : South Florida

    Re: So... whats up guys?

    Post by Siiyah on Wed May 12, 2010 7:54 pm

    xD; What's a Huffy?



    .
    .


    .
    × ` : v Z · S i i y a h ×
    .
    .
    avatar
    Tex
    Clan Member

    Posts : 243
    Join date : 2010-03-14
    Age : 24
    Location : Shreveport, LA

    Re: So... whats up guys?

    Post by Tex on Thu May 13, 2010 5:47 am

    my dad has a bike... idk y though bc if i got ran over on one i would not go back lol



    avatar
    MadroX
    Clan Leader

    Posts : 167
    Join date : 2010-03-14
    Age : 674
    Location : Shangri-La

    Re: So... whats up guys?

    Post by MadroX on Thu May 13, 2010 8:14 am

    Google Huffy siiyah!



    avatar
    Siiyah
    Forum Whore

    Posts : 127
    Join date : 2010-03-22
    Age : 26
    Location : South Florida

    Re: So... whats up guys?

    Post by Siiyah on Thu May 13, 2010 6:40 pm

    Lol HuffyBikes?? http://www.huffybikes.com/ lol wtff...

    xD My dad has two motorcycles. One's like ancient while the other is brand new. His newest one is awesome and he's had motorcycles for like... a really long time. <3 ;P The average life expectancy of a motorcycle rider is 9 years. They're scary like that.



    .
    .


    .
    × ` : v Z · S i i y a h ×
    .
    .
    avatar
    MadroX
    Clan Leader

    Posts : 167
    Join date : 2010-03-14
    Age : 674
    Location : Shangri-La

    Re: So... whats up guys?

    Post by MadroX on Thu May 13, 2010 9:00 pm

    I was joking I don't even have one of those lol



    avatar
    Siiyah
    Forum Whore

    Posts : 127
    Join date : 2010-03-22
    Age : 26
    Location : South Florida

    Re: So... whats up guys?

    Post by Siiyah on Thu May 13, 2010 9:07 pm

    xD Don't lie, we know you have like 5 in yur garage. ;P



    .
    .


    .
    × ` : v Z · S i i y a h ×
    .
    .
    avatar
    MadroX
    Clan Leader

    Posts : 167
    Join date : 2010-03-14
    Age : 674
    Location : Shangri-La

    Re: So... whats up guys?

    Post by MadroX on Thu May 13, 2010 9:56 pm

    I don't even have a garage XD



    avatar
    Tex
    Clan Member

    Posts : 243
    Join date : 2010-03-14
    Age : 24
    Location : Shreveport, LA

    Re: So... whats up guys?

    Post by Tex on Fri May 14, 2010 6:12 am

    but still all of your huffys are like totally pimped out with like a pot leaf stuck to a card in the spokes so it makes a sound when you ride by lol



    avatar
    Siiyah
    Forum Whore

    Posts : 127
    Join date : 2010-03-22
    Age : 26
    Location : South Florida

    Re: So... whats up guys?

    Post by Siiyah on Fri May 14, 2010 11:28 am

    Hahaha oh god Tex. x'D



    .
    .


    .
    × ` : v Z · S i i y a h ×
    .
    .
    avatar
    Tex
    Clan Member

    Posts : 243
    Join date : 2010-03-14
    Age : 24
    Location : Shreveport, LA

    Re: So... whats up guys?

    Post by Tex on Fri May 14, 2010 9:10 pm

    hell yeah man thats what all the cool kids did lol btw im now offically a senior Very Happy



    avatar
    Siiyah
    Forum Whore

    Posts : 127
    Join date : 2010-03-22
    Age : 26
    Location : South Florida

    Re: So... whats up guys?

    Post by Siiyah on Fri May 14, 2010 11:13 pm

    Very Happy Congrattss!



    .
    .


    .
    × ` : v Z · S i i y a h ×
    .
    .
    avatar
    Tex
    Clan Member

    Posts : 243
    Join date : 2010-03-14
    Age : 24
    Location : Shreveport, LA

    Re: So... whats up guys?

    Post by Tex on Sat May 15, 2010 7:20 am

    thanks now i want it to be over with lol




    Sponsored content

    Re: So... whats up guys?

    Post by Sponsored content


      Current date/time is Sun Jun 24, 2018 12:58 pm